RUangan Lepas Tension.. Meh kongsi criter Lawak or Menarik

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Go down

Re: RUangan Lepas Tension.. Meh kongsi criter Lawak or Menarik

Post  akainkin2008 on Thu Mar 06, 2008 3:04 pm

lawak...hehehe
avatar
akainkin2008
Active Member
Active Member

Number of posts : 214
Age : 33
Location : Pj 0ld Town
Registration date : 2008-02-14

View user profile

Back to top Go down

Re: RUangan Lepas Tension.. Meh kongsi criter Lawak or Menarik

Post  namet_aracib on Thu Mar 06, 2008 3:06 pm

cara2 nak cover malu....

1. kalo tersepak batu: Jangan terus bangun, sebaliknyer anda baring dan trus
berguling-guling hingga jauh dari perhatian ramai...lepas tu baru bgn bila
takde org nampak..

2. kalo terjatuh beskal: cepat2 naik beskal anda semula dan jatuhla lagi
sehingga berkali-kali supaya org ingat anda saje2 buat lawak...

3. kalo terjatuh tangga: trus bersilat seolah-olah anda dirasuk atau sedang
berlawan dgn makhluk halus...

4. kalo terjatuh dlm longkang: pungutlah sampah yg ada sambil marah2 dgn
suara yg kuat, pasti org menyangka anda seorg yg amat prihatin terhadap
kebersihan....

5. kalo jatuh ketika nk naik bas: jeritlah kuat2.."oi! apa tolak2 ni?"
walaupun tiada org di blakang anda....

6. kalo terjatuh di dpn bus stop: terus buat2 pengsan sehingga ada org
membantu anda..kalo takde..baring trus sampai mlm dan takde org lagi kt bus
stop tu...haa...ni lah masa sesuai utk bangun semula....

7. kalo jatuh tergelincir kt lantai licin: tarik la kawan (atau sesiapa yg
ada kt sebelah anda) utk jatuh bersama-sama supaya tak lah anda sorang je yg
dpt malu...ye tak?....

8. kalo jatuh hati: cepat2 la gi masuk minang....nt takut di kebas org lak....

9. kalo jatuh cinta: cepat2 la bernikah...hehehehe....
avatar
namet_aracib
Active Member
Active Member

Number of posts : 77
Location : level 29
Registration date : 2008-02-14

View user profile

Back to top Go down

Re: RUangan Lepas Tension.. Meh kongsi criter Lawak or Menarik

Post  Admin on Thu Mar 06, 2008 4:22 pm

4. kalo terjatuh dlm longkang: pungutlah sampah yg ada sambil marah2 dgn
suara yg kuat, pasti org menyangka anda seorg yg amat prihatin terhadap
kebersihan....


Apsal la ako xterpikir masa ako jatuh longkang awai tahun hari tue.. hehhe xla la malu Razz
avatar
Admin
Admin
Admin

Number of posts : 217
Location : Kajang
Registration date : 2008-01-20

View user profile http://ccmisbilling.forumotion.com

Back to top Go down

Alahai cik Siti

Post  ^qsHaHmAzOuLLep MaChO + K on Thu Mar 06, 2008 4:45 pm

Scenario berbeza sekiranya CT berkawin dengan orang lain. Apakah nama anak
perempuan mereka nanti?

1) kalau kawin dgn org Jepun, mereka akn namakan anaknya HONDA SITI

2) kalau Kawin dengan orang media, anaknya nanti bersama PUBLI SITI

3) Kalau kawin dengan developer, anaknya nanti bernama SITI SQUARE

4) Kalau dapat anak kembar, dua2 nanti namanya TWIN SITI

5) Kalau kawin dgn professor, anknya nnti dinamakan UNIVER SITI

6) Kalau kawin dgn pelakon filem Cathay Keris tahun 60an, nama anaknya nnt

ialah SITI TANJUNG PAHANG

7) Kalau kawin dengan Menteri Pelancongan, nama anaknya nnt ialah SITI
SITI MALAYSIA

(Embedded image moved to file: pic24065.gif)Kalau kawin dgn Pak Lah,
anaknya akan bersama SITI ENDON KHAIRY

9) Kalau kawin dengan Tun Mahathir, anaknya nanti bernama SITI HASMAH BARU

10) Kalau kawin dgn org TNB, anaknya nanti bernama ELEKTRIK SITI(See
attached file: pic14118.jpg)(See attached file: pic24065.gif)
avatar
^qsHaHmAzOuLLep MaChO + K
QM Moderator
QM Moderator

Number of posts : 37
Age : 34
Location : German
Registration date : 2008-02-22

View user profile

Back to top Go down

Burungku...........

Post  ^qsHaHmAzOuLLep MaChO + K on Thu Mar 06, 2008 4:50 pm

Burung Ku

Ada seorang lelaki tua yang hobinya memelihara banyak burung. Pada suatu
pagi, semua burung kesayangannya telah hilang. Merasa sipencuri sudah
keterlaluan, lelaki tua itu pun membawa masalah ini di perjumpaan mingguan
di kampungnya.

Lelaki tua : "Siapa disini yang ada burung?"

Seluruh penduduk laki-laki segera berdiri.

Menyedari kesilapannya dalam cara bertanya, lelaki itu menambah
"bukan itu maksud saya"

Lalu di ajukan soalan yang lain..
"maksud saya adalah, siapa yang pernah lihat burung?"

Maka seluruh penduduk wanita berdiri.
Kerana menyedari pertanyaannya masih tidak betul, maka dengan muka merah
padam dia menyambung
"maaf, bukan itu maksud saya"

Sekali lagi di cuba bertanya
"maksud saya adalah siapa yang pernah lihat burung yang bukan miliknya"

Separuh penduduk wanita berdiri.
Muka lelaki itu makin merah, dan juga makin gugup, segera berkata lagi

"maaf sekali lagi, bukan ke arah itu pertanyaan saya, maksud saya adalah,
siapa yang pernah lihat burung saya?"

Lalu... Isteri lelaki itu pun pun berdiri....dan seorang wanita yang lain,
maka kali ini merah padam pula muka si isteri, lelaki tu pun cabut lari,
menyesal tanya.


Thank You and Best Regards
zOuLLe Kendu
avatar
^qsHaHmAzOuLLep MaChO + K
QM Moderator
QM Moderator

Number of posts : 37
Age : 34
Location : German
Registration date : 2008-02-22

View user profile

Back to top Go down

Soal Jawab Guru Dan Sin Chan...

Post  namet_aracib on Thu Mar 06, 2008 7:27 pm

Soal Jawab Guru Dan Sin Chan...

Guru : Kenapa awak lambat?
Sin Chan: Kerana sebuah papan tanda.
Guru: Papan tanda mana ?
Sin Chan: Yang ada tulisan, "Sekolah di hadapan, jalan pelahan."

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Guru: Sin Chan, Macam mana awak eja perkataan "BUAYA"?
Sin Chan: "B-O-O-W-A-Y-A"
Guru: Bukan, Salah tu.

Sin Chan: Mungkin itu salah , tapi Cikgu tanya
saya macam mana saya mengeja nya, itu lah yang saya eja !

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Guru: Apakah formula untuk air?
Sin Chan: "HIJKLMNO"!!
Guru: Apa yang awak cakap tu?
Sin Chan: Kan kelmarin Cikgu kata H to O!

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Guru: Sin Chan, Pergi ke Peta Dunia tu, cari dan tunjuk mana
Amerika Utara.
Sin Chan: Di sini Cikgu, Sin Chan menunjukkan tepat kat Peta dunia
yang
tergantung kat hadapan kelas!
Guru: Betul. Sekarang, Kelas, Beritahu saya siapa yang jumpa
Amerika Utara?
Kelas: Sin Chan Cikgu!

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Guru: Sin Chan, beritahu satu perkara penting yang kita tak ada 10
tahun dulu.
Sin Chan: Saya Cikgu!

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Guru: Bagaimana kita boleh mengelak penyakit yang di sebabkan oleh
gigitan serangga?
Sin Chan: Jangan kena gigit serangga.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-**-*-*-*-*

Guru: "Boleh tak sesiapa beritahu saya perkara yang kamu tahu
berlaku secara kebetulan?"
Sin Chan: "Cikgu, Ibu dan Bapa saya berkahwin pada hari yang sama,
pada masa yang sama dan juga pada waktu yang sama."

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Guru: Sin Chan, aneh sungguh stokin yang awak pakai ni, satu warna
hijau berbintik hitam dan satu lagi berwarna merah berbintik biru.
!
Sin Chan: Ya betul Cikgu, memang nampak aneh, saya pun hairan
kerana terdapat sepasang lagi dengan warna yang sama kat rumah .

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Guru: Sekarang, Sin Chan, Sebetulnya beritahu saya dengan jujur
adakah awak berdoa sebelum makan?
Sin Chan: Tidak Cikgu , Saya tak perlu buat begitu , kerana saya
tahu ibu saya adalah seorang tukang masak yang bagus.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Guru: Sin Chan, Karangan awak "Anjing saya" adalah sama seperti
yang dikarang oleh Adik awak. Adakah awak meniru kerja dia?
Sin Chan: Tidak Cikgu, ia hanya lah anjing yang sama!

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Guru: Siapakah orang yang kita panggil yang tak henti henti
bercakap tetapi orang tak berminat nak dengar?
Sin Chan: Seorang Guru, Cikgu!
avatar
namet_aracib
Active Member
Active Member

Number of posts : 77
Location : level 29
Registration date : 2008-02-14

View user profile

Back to top Go down

Janda yang dahagakan.....

Post  zeela on Sat Mar 08, 2008 12:34 pm

Disini saya ingin menceritakan sebuah kisah mengenai seorang janda yang baru sahaja kema tian suami....

Hasnah seorang janda kaya yang baru sahaja kematian suaminya akibat kema langan jalanraya.

Beliau masih muda lagi dan mempunyai potongan badan yang cantik.

Sejak kematian suaminya, beliau sentiasa diusik oleh jejaka-jejaka kampung yang sudah lama memendam rasa kepadanya.

Namun begitu, Hasnah tidak pernah melayan kerana pemuda-pemuda kampung tersebut, kerana hatinya masih lagi merindui arwah suaminya...Walaupun.... hatinya berasa sepi ketika waktu ini.

Lebih-lebih lagi di waktu malam ... Rasa sepi hatinya tiada siapa yang tahu...

Pada satu malam, kira-kira pukul 2 pagi.... beliau bangun dari katilnya... badannya terasa panas....
tekaknya terasa haus.... beliau terasa begitu dahaga sekali.

Beliau bangun dan keluar dari bilik menuju ke dapur.. sampai di dapur... beliau terus membuka peti ais dan mengambil sebotol air sejuk.... beliau tuang ke dalam cawan dan meminumya...

Setelah meminum air tersebut.. beliau kembali kedalam bilik dan tidur semula... Sekian terimakasih, itulah kisah seorang janda yang dahaga........... Wah, sepenuh hati korang mambaca nyer;)

zeela
QM Moderator
QM Moderator

Number of posts : 31
Age : 35
Location : zeela pockEt's
Registration date : 2008-01-21

View user profile

Back to top Go down

taubat seorang maknyah

Post  naja on Sat Mar 08, 2008 3:04 pm

Kisah pilu ini baru sahaja diceritakan padaku sebentar tadi. Ketahuilah
kamu bahawa kisah ini adalah kisah benar... memang benar dan tidak ada
yang benar melainkan benar-benar belaka ... cuma ..nama dan wataknya
sahaja telah ditukarkan agar tidak menyinggung perasaan mereke-mereka
yg
terbabit especially VIP-VIP yang tengah dok kecut perut selepas kes
Norrita
!!!

Ceritanya adalah berkisar kepada kisah Ayu.( nama sebenarnya Hamdan ).
Ayu adalah seorang mak nyah ataupun Pondan maupun Ponen bahkan juga
suatu
masa dulu lebih dikenali sebagai Bapok yang berkerja di sebuah syarikat
swasta (nama dirahsiakan) di ibu negara sebagai Operator cum penyambut
tetamu.

Semasa Ayu mula menjejakkan kakinya di KL, beliau tinggal bersama teman
sekampungnya yang bernama Ayob di Hulu Klang. Namun, apabila Hamdan..
oopssss ... Ayu mula menukar selera dan cara hidupnya akibat terlalu
taksub dengan gaya kehidupan kota metropolitan yang cukup mencabar
lantaran

memilih cara pemakainnnya menjadi seorang 'wanita'.

Penampilan baru nya cukup disenangi oleh mata-mata gatal jantan-jantan
miang kota raya. Sekali pandang keayuannya memang terserlah ... lengguk
langkahnya boleh membuat yang lumpuh pun bangun berlari ... apatah lagi
kalau skirt pendeknya kegemarannya terselak bak tiupan angin ganas
kenderaan yang sentiasa mundar mandir ... macam-macam ada ... Pak Abu
pun boleh simpan ketayap dalam poket dulu. Keterampilan ini pun
kadang-kadang membuatkan Ayob yang memang telah mahir dengan asal usul
Ayu pun tak tertahan ... takut-takut ada yang patah katil bujang nanti
... sabun pulak jangan cherita lah ... sejak-sejak kebelakangan ni,
asyik kehabisan stok saja ...

Demi keselamatan dan menjaga maruah dan nama baik kampong mereka Ayu
telah berpindah keluar dari rumah sewanya ..tak sama line lah
braderrrr..

Hari demi hari berlalu dengan pantas ... kehidupan kotaraya makin
mencabar ... kelibat Ayu sudah lama tidak kelihatan ... kes jenayah
makin menjadi-jadi ... rogol, ragut, bunuh secara sengaja, tidak
sengaja
maupun tanpa disedari, buat dan buang anak. Kadang-kadang
tertanya-tanya
juga Ayob akan nasib rakan sekampong nya yang telah vogue gitu ...

Di pendekkan cerita yang makin memanjang, satu hari ketika Ayob berada
di rumahnya sedang menonton Akademi Fantasia tiba -tiba kedengaran satu
ketukan di pintu rumahnya. Bila Ayob buka pintu... dilihat didepannya
seorang wanita cantik lagi Ayu ... dengan skirt pendeknya..dan rambut
al-ala Norrita..Ayu menyapa Ayob. Hampir tak kenal Ayob bahawa di
depannya itu sebenarnya akan kawannya si Hamdan ..(Ayu..le) disebabkan
ke'Ayu"an. Di panjangkan cerita..Ayu pun masuk ke rumah sambil menangis
tersedu-sedu sambil memeluk Ayob. Ayob yang terkedu dan gabrah
cepat-cepat menutup pintu kerana takut-takut diintai oleh pasukan 999
TV3 maupun Edisi Siasat NTV7. Kelembutan Ayu membuatkan Ayob berasa
sesuatu yang telah mula bergerak ... namun Ayob masih maintain machonya




Ayob : Pasai apa hang dok teriak nie.. .

Ayu : Yob, aku menyesai dah la nie. Aku sebenagnya nak bertaubat.. Aku
tak mau dah nak pakai baju seksi-seksi lagi. Aku insaf ... insaf ...
TAUBATTTTT ... aku tak mau nama dan gambag aku keluag masuk TV ataupun
sorathabag macam dot dot dot tu .... isk isk isk huaaaaaa ... .

Ayob : Baguihla kalu macam tu Dan (nama timangan Hamdan semasa mereka
di kampong) Aku pun selalu juga dok doa kut hang balik ke pangkal
jalan.
hamdulillah ...

Ayu : Betoi lah Yob ... hang sorang lah kawan aku dunia dan akhirat
... Mulai minggu depan ... Yob aku akan berazam untuk berubah ... kali
ni
habis-habisan. Aku akan ... jeng..jeng.. jeng ... .. .
... ...
... ...
... ...
... ...
... ...

pakai tudung dengan baju kurung
ala-ala Waheeda gitu.. takmau dah dedah aurat. What do u thing Ayob ?

Ayob : #$5@&* !!! Astagfirullah. .. ... ..( Ingat taubat betoi-betoi )
FLAME Death knight bang
avatar
naja
Newbies
Newbies

Number of posts : 18
Age : 36
Registration date : 2008-02-14

View user profile

Back to top Go down

SEx di pejabat

Post  Admin on Mon Mar 10, 2008 10:30 pm

Hari pertama Chot kerja jadi Pak Guard, dia dapat tangkap 2 org staf sebab melakukan sex di dalam pejabat.

Chot: Aha! Ini dah menyalahi undang-undang syarikat!

Lelaki: Undang-undang apa?

Chot: Tak pakai uniform!.
avatar
Admin
Admin
Admin

Number of posts : 217
Location : Kajang
Registration date : 2008-01-20

View user profile http://ccmisbilling.forumotion.com

Back to top Go down

Re: RUangan Lepas Tension.. Meh kongsi criter Lawak or Menarik

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum