Gambar Sebelum D@n Selepas........

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Go down

Re: Gambar Sebelum D@n Selepas........

Post  Admin on Tue Nov 18, 2008 12:05 pm

Jebon bukan big Foot..

ebon tu sejenis binatang, kecik dpd musang, spesis musang jugak la ala2 dubuk semua tu .. kat kampung dia suka makan ayam.. jahat.. jumpa je kena tembak je jebon nie..

dia laru laju.. sebab tu kalau org kampung kata hang nie jebon.. kiranya lincah and jahat ahh
avatar
Admin
Admin
Admin

Number of posts : 217
Location : Kajang
Registration date : 2008-01-20

View user profile http://ccmisbilling.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Gambar Sebelum D@n Selepas........

Post  whitelilies.island on Tue Nov 18, 2008 12:40 pm

Admin wrote:Jebon bukan big Foot..

ebon tu sejenis binatang, kecik dpd musang, spesis musang jugak la ala2 dubuk semua tu .. kat kampung dia suka makan ayam.. jahat.. jumpa je kena tembak je jebon nie..

dia laru laju.. sebab tu kalau org kampung kata hang nie jebon.. kiranya lincah and jahat ahh

yekee...
setau aku jebon tu bigfoot laa..
bkn eh..abeh tu org melayu pggl bigfoot ape..
bkn dlu ade cite jebon, dia cite psl bigfoot kat utan mesia kee...

kompius2..

scratch scratch
avatar
whitelilies.island
Active Member
Active Member

Number of posts : 194
Age : 35
Location : shaa aramu
Registration date : 2008-02-13

View user profile http://www.livinginwhiteliliesisland.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Gambar Sebelum D@n Selepas........

Post  nelitsygo on Wed Nov 19, 2008 11:45 am

whitelilies.island wrote:
Admin wrote:Jebon bukan big Foot..

ebon tu sejenis binatang, kecik dpd musang, spesis musang jugak la ala2 dubuk semua tu .. kat kampung dia suka makan ayam.. jahat.. jumpa je kena tembak je jebon nie..

dia laru laju.. sebab tu kalau org kampung kata hang nie jebon.. kiranya lincah and jahat ahh

yekee...
setau aku jebon tu bigfoot laa..
bkn eh..abeh tu org melayu pggl bigfoot ape..
bkn dlu ade cite jebon, dia cite psl bigfoot kat utan mesia kee...

kompius2..

scratch scratch

ada ko kene wat 1 thread baru tentang jebon, musang ataupun big foot... Suspect
avatar
nelitsygo
Active Member
Active Member

Number of posts : 66
Age : 35
Location : Wangsa Maju
Registration date : 2008-02-19

View user profile http://nelitsygo.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Gambar Sebelum D@n Selepas........

Post  whitelilies.island on Wed Nov 19, 2008 11:56 am

anorrin wrote:
whitelilies.island wrote:
Admin wrote:Jebon bukan big Foot..

ebon tu sejenis binatang, kecik dpd musang, spesis musang jugak la ala2 dubuk semua tu .. kat kampung dia suka makan ayam.. jahat.. jumpa je kena tembak je jebon nie..

dia laru laju.. sebab tu kalau org kampung kata hang nie jebon.. kiranya lincah and jahat ahh

yekee...
setau aku jebon tu bigfoot laa..
bkn eh..abeh tu org melayu pggl bigfoot ape..
bkn dlu ade cite jebon, dia cite psl bigfoot kat utan mesia kee...

kompius2..

scratch scratch

ada ko kene wat 1 thread baru tentang jebon, musang ataupun big foot... Suspect

huh.. x menarik laa idea ko nih..
cuba bg idea yg bernas sket..
krg imaginasi la ko neh....


elephant elephant elephant
avatar
whitelilies.island
Active Member
Active Member

Number of posts : 194
Age : 35
Location : shaa aramu
Registration date : 2008-02-13

View user profile http://www.livinginwhiteliliesisland.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Gambar Sebelum D@n Selepas........

Post  nelitsygo on Wed Nov 19, 2008 12:00 pm

whitelilies.island wrote:
anorrin wrote:
whitelilies.island wrote:
Admin wrote:Jebon bukan big Foot..

ebon tu sejenis binatang, kecik dpd musang, spesis musang jugak la ala2 dubuk semua tu .. kat kampung dia suka makan ayam.. jahat.. jumpa je kena tembak je jebon nie..

dia laru laju.. sebab tu kalau org kampung kata hang nie jebon.. kiranya lincah and jahat ahh

yekee...
setau aku jebon tu bigfoot laa..
bkn eh..abeh tu org melayu pggl bigfoot ape..
bkn dlu ade cite jebon, dia cite psl bigfoot kat utan mesia kee...

kompius2..

scratch scratch

ada ko kene wat 1 thread baru tentang jebon, musang ataupun big foot... Suspect

huh.. x menarik laa idea ko nih..
cuba bg idea yg bernas sket..
krg imaginasi la ko neh....


elephant elephant elephant

yela korg duk gadoh psl jebon dlm thread gambor sebelum n selepas...lg xde imaginasi...hakhak
avatar
nelitsygo
Active Member
Active Member

Number of posts : 66
Age : 35
Location : Wangsa Maju
Registration date : 2008-02-19

View user profile http://nelitsygo.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Gambar Sebelum D@n Selepas........

Post  whitelilies.island on Wed Nov 19, 2008 12:13 pm

anorrin wrote:
whitelilies.island wrote:
anorrin wrote:
whitelilies.island wrote:
Admin wrote:Jebon bukan big Foot..

ebon tu sejenis binatang, kecik dpd musang, spesis musang jugak la ala2 dubuk semua tu .. kat kampung dia suka makan ayam.. jahat.. jumpa je kena tembak je jebon nie..

dia laru laju.. sebab tu kalau org kampung kata hang nie jebon.. kiranya lincah and jahat ahh

yekee...
setau aku jebon tu bigfoot laa..
bkn eh..abeh tu org melayu pggl bigfoot ape..
bkn dlu ade cite jebon, dia cite psl bigfoot kat utan mesia kee...

kompius2..

scratch scratch

ada ko kene wat 1 thread baru tentang jebon, musang ataupun big foot... Suspect

huh.. x menarik laa idea ko nih..
cuba bg idea yg bernas sket..
krg imaginasi la ko neh....


elephant elephant elephant

yela korg duk gadoh psl jebon dlm thread gambor sebelum n selepas...lg xde imaginasi...hakhak

nak wat cane..ramai lak yg rajin nak pjg kan isu nih..
sy tak bersalah encek..


silent silent silent
avatar
whitelilies.island
Active Member
Active Member

Number of posts : 194
Age : 35
Location : shaa aramu
Registration date : 2008-02-13

View user profile http://www.livinginwhiteliliesisland.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Gambar Sebelum D@n Selepas........

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum