Thread Teka - Teki (hehehehe)

Page 6 of 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Go down

Re: Thread Teka - Teki (hehehehe)

Post  Admin on Mon Mar 03, 2008 5:03 pm

spunx wrote:wahhh hasbullah mule menunjukkan ke'terer'an die dlm mengemukakan teka teki.. yeehaa.. pirat tongue pirat tongue

uiks wahh hasbullah.. nie teka teki ke teka tekuk nie.. Death
avatar
Admin
Admin
Admin

Number of posts : 217
Location : Kajang
Registration date : 2008-01-20

View user profile http://ccmisbilling.forumotion.com

Back to top Go down

salah huhu

Post  mohd_hasbullah on Mon Mar 03, 2008 5:04 pm

ape lak salah letak nama kedai... kalau salah letak pun mesti ada orang nak datang makan kan? huhuhu
pikio pikio

marang perapu marang sekeper..... tebabo!!!!!!

hahahahaha khak ptuih...
avatar
mohd_hasbullah
Newbies
Newbies

Number of posts : 16
Registration date : 2008-03-03

View user profile

Back to top Go down

Re: Thread Teka - Teki (hehehehe)

Post  spunx on Mon Mar 03, 2008 5:05 pm

Admin wrote:
spunx wrote:wahhh hasbullah mule menunjukkan ke'terer'an die dlm mengemukakan teka teki.. yeehaa.. pirat tongue pirat tongue

uiks wahh hasbullah.. nie teka teki ke teka tekuk nie.. Death

ini adelah teki tekik! confused No confused No confused No
avatar
spunx
Active Member
Active Member

Number of posts : 151
Age : 36
Registration date : 2008-01-21

View user profile

Back to top Go down

Re: Thread Teka - Teki (hehehehe)

Post  ~Marr~ on Mon Mar 03, 2008 6:05 pm

sebab diorg tak bukak kedai tuh...asyik tutup jer...camner org nk dtg...

tak pun....diorg gantung "CLOSED" afro

~Marr~
Active Member
Active Member

Number of posts : 40
Registration date : 2008-02-14

View user profile

Back to top Go down

Re: Thread Teka - Teki (hehehehe)

Post  namet_aracib on Mon Mar 03, 2008 6:20 pm

ade logika nya jawaban si mar ni...
avatar
namet_aracib
Active Member
Active Member

Number of posts : 77
Location : level 29
Registration date : 2008-02-14

View user profile

Back to top Go down

hoi hai....

Post  mohd_hasbullah on Mon Mar 03, 2008 6:29 pm

hahahaha khak ptuih...

huhuhu... menari nari bulu ketiak den...... kelakau la jawapan semua orang....
esok orang bagi jawapan... sape tak dapat jawap kena amik kes org.... hahahahaha
avatar
mohd_hasbullah
Newbies
Newbies

Number of posts : 16
Registration date : 2008-03-03

View user profile

Back to top Go down

Re: Thread Teka - Teki (hehehehe)

Post  -----;<@ on Mon Mar 03, 2008 6:30 pm

mar sesuai dijadikn partner treasure hunt Very Happy
avatar
-----;<@
Active Member
Active Member

Number of posts : 185
Location : New Village
Registration date : 2008-01-21

View user profile

Back to top Go down

Re: Thread Teka - Teki (hehehehe)

Post  namet_aracib on Mon Mar 03, 2008 6:32 pm

mohd_hasbullah wrote:hahahaha khak ptuih...

huhuhu... menari nari bulu ketiak den...... kelakau la jawapan semua orang....
esok orang bagi jawapan... sape tak dapat jawap kena amik kes org.... hahahahaha


kes org..? org mana..? Cool
avatar
namet_aracib
Active Member
Active Member

Number of posts : 77
Location : level 29
Registration date : 2008-02-14

View user profile

Back to top Go down

Re: Thread Teka - Teki (hehehehe)

Post  whitelilies.island on Mon Mar 03, 2008 7:05 pm

mohd_hasbullah wrote:huhuhu apara bagi teka teki teka tekup taraf anak-anak tadika... huhuhu

apa an ini... mari sih gue bagi yang bagus punya...

Ada 4 orang sekawan yang baharu sahaja keluar dari mental hospital. Mereka dibebaskan selepas doktor yang merawat mereka yakin dengan penuh tulus ikhlas bahawa mereka telah sebnar-benarnya sembuh, tiada yang lain selain sembuh-sembuh belaka...

Adalah diriwayatkan bahawa, selepas4 orang sekawan ini telah dibebaskan, datanglah niat selaju angin sepoi-sepoi bahasa untuk memajukan diri mereka selepas lama di hospital..

Arakian mereka telah memilih untuk berniaga. Mereka pun memilih keputusan untuk membuka sebuah kedai membaiki otomobil yang mereka yakini akan laku sepenuh-penuhnya..

Setelah memilih tempat yang sangat strategik, di kawasan dalam Kuala Lumpur, di KLCC, mereka memulakan perniagaan dengan modal yang tak seberapa namun sangat lengkaplah kedai mereka dengan peralatan-peralatan mebaiki kereta..

Namun hari-hari berlalu sebegitu sahaja, jam berganti hari, hari berganti minggu, minggu berganti bulan, bulan berganti tahun, namun tiada sesiapa yang datang ke tempat mereka untuk membaiki kereta walhal tempat mereka sangat strategik, dalam kawasan kuala lumpur, di KLCC, kenapa agaknya?????


Jawap la kalau berani.... Amacam, ada beran?

plek la..nape dia bukak kdai kat klcc eh..
sbb tu kut xde org dtg..
ahahaahaha..
aku amat x berbakat dlm menjwb soklan teka-tekik nih..
ahahahahaha....
Basketball Basketball Basketball
avatar
whitelilies.island
Active Member
Active Member

Number of posts : 194
Age : 34
Location : shaa aramu
Registration date : 2008-02-13

View user profile http://www.livinginwhiteliliesisland.blogspot.com

Back to top Go down

ada sikit betul

Post  mohd_hasbullah on Mon Mar 03, 2008 7:27 pm

kan org dah kata, diorang memang bukak kedai kat klcc. hampir tepat dah tuh tapi tetap SALAH!!!!

huhuhu jangan marah arr

ada seko anak tupa,
atah jula bokte...

lalalala
avatar
mohd_hasbullah
Newbies
Newbies

Number of posts : 16
Registration date : 2008-03-03

View user profile

Back to top Go down

Re: Thread Teka - Teki (hehehehe)

Post  namet_aracib on Mon Mar 03, 2008 7:37 pm

sbb die bukak kedai dalam klcc kot...sbb tu org tak pegi...gilo ko nak bawak masok kete dalam klcc... kete mainan kot...
avatar
namet_aracib
Active Member
Active Member

Number of posts : 77
Location : level 29
Registration date : 2008-02-14

View user profile

Back to top Go down

Re: Thread Teka - Teki (hehehehe)

Post  -----;<@ on Mon Mar 03, 2008 8:06 pm

namet_aracib wrote:sbb die bukak kedai dalam klcc kot...sbb tu org tak pegi...gilo ko nak bawak masok kete dalam klcc... kete mainan kot...

jwpn ni logik gak scratch
avatar
-----;<@
Active Member
Active Member

Number of posts : 185
Location : New Village
Registration date : 2008-01-21

View user profile

Back to top Go down

hehehe

Post  mohd_hasbullah on Mon Mar 03, 2008 8:34 pm

huhuhu

ape lak keta tak boleh bawak masuk KLCC?

abis tuh parking kat mana? tak ke dalam KLCC???

apara....

jawapan yang sebenarnya, takde keta g wokshop dia sebab, diorang bukak kat tingkat 36. keta tak muat dalam lif nak gi tingkat 36.

hahahahahaahah lawak tak.. cik bunge, awak asyik kata logik logik logik, ape kes???
avatar
mohd_hasbullah
Newbies
Newbies

Number of posts : 16
Registration date : 2008-03-03

View user profile

Back to top Go down

teka teki teka tekup

Post  mohd_hasbullah on Mon Mar 03, 2008 8:42 pm

ada lagi nih.. nak tak??

sambungannya...

adalah selepas keciwa dengan perniagaan mereka, 4 sekawan pun terus menutup perniagaan tersebut dengan menjual semua barangan-barangan dan perkakas-perkakas yang ada.

lalu sambil berjalan-jalan dikeheningan malam, mereka mendapat idea lain untuk mengubah nasib diri mereka...

lalu mereka mengambil keputusan untuk beralih arah ke bidang pengangkutan pula. Mereka menjalankan perniagaan teksi. Mereka mengambil kepautusan untuk menjalankan perniagaan di tempat yang sama, kerana mereka telah lama berkawan dan tidak sanggup untuk berpisah..

arakian dengan teksi baru mereka, bergeraklah mereka di sekitar bandaraya untuk mencari kes, eh silap plak, untuk mencari pelanggan..

setelah berjam-jam berpusing sekitar bandaraya, mereka masih tidak mendapat barang seorang pun pelanggan... mereka pun hairan, takan dah tukar bisness pun orang taknak menyokong mereka... adakah anda dapat membantu mereka ini??? mari kita meneka mengapa mereka tidak mempunyai pelanggan padahal bandaraya adalah bandar yang penuh dengan manusia, kenapa???? keeennnnaaaappppaaaa.........

arghhhh... tidak aku pun dah gila.... hahahaha jawap-jawap....

sila sila jangan malu, sila jamu selera, dengan berbagai hidangan, sudilah rasa kuih ku, pilih lah yang mana satu, ish nyanyi lagu raya pulak...
avatar
mohd_hasbullah
Newbies
Newbies

Number of posts : 16
Registration date : 2008-03-03

View user profile

Back to top Go down

Re: Thread Teka - Teki (hehehehe)

Post  akainkin2008 on Tue Mar 04, 2008 8:55 am

apa ni hehehe?
avatar
akainkin2008
Active Member
Active Member

Number of posts : 214
Age : 33
Location : Pj 0ld Town
Registration date : 2008-02-14

View user profile

Back to top Go down

Re: Thread Teka - Teki (hehehehe)

Post  -----;<@ on Tue Mar 04, 2008 8:56 am

mayb sbb diorg bwk kete biase (yg x tulis teksi).....bknnya teksi yg btul2 teksi tu Smile

bullah, kes nye adalah logik....hehe
avatar
-----;<@
Active Member
Active Member

Number of posts : 185
Location : New Village
Registration date : 2008-01-21

View user profile

Back to top Go down

huhu

Post  mohd_hasbullah on Tue Mar 04, 2008 9:22 am

menduga akal pagi-pagi nih....

huhuhu asah otak Very Happy
avatar
mohd_hasbullah
Newbies
Newbies

Number of posts : 16
Registration date : 2008-03-03

View user profile

Back to top Go down

Re: Thread Teka - Teki (hehehehe)

Post  spunx on Tue Mar 04, 2008 9:35 am

bullah nih suke mengarang kottt.. scratch scratch scratch
avatar
spunx
Active Member
Active Member

Number of posts : 151
Age : 36
Registration date : 2008-01-21

View user profile

Back to top Go down

jawapan soalan uji minda hasbullah

Post  naja on Tue Mar 04, 2008 9:45 am

jawapannya ialah :

mereka naik sebuah kereta 4 orang.
sebab itulah tak ada penumpang.
Kereta mereka dah penuh.
lagipun mereka kan tak nak berpisah

betul takkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk Laughing
avatar
naja
Newbies
Newbies

Number of posts : 18
Age : 36
Registration date : 2008-02-14

View user profile

Back to top Go down

Re: Thread Teka - Teki (hehehehe)

Post  spunx on Tue Mar 04, 2008 9:47 am

naja wrote:jawapannya ialah :

mereka naik sebuah kereta 4 orang.
sebab itulah tak ada penumpang.
Kereta mereka dah penuh.
lagipun mereka kan tak nak berpisah

betul takkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk Laughing

aah kn.. mcm betol je.. korg nih mmg jenis yg suke berpikir gamaknye ekk.. Shocked tongue Shocked tongue Shocked
avatar
spunx
Active Member
Active Member

Number of posts : 151
Age : 36
Registration date : 2008-01-21

View user profile

Back to top Go down

Re: Thread Teka - Teki (hehehehe)

Post  namet_aracib on Tue Mar 04, 2008 10:12 am

naja wrote:jawapannya ialah :

mereka naik sebuah kereta 4 orang.
sebab itulah tak ada penumpang.
Kereta mereka dah penuh.
lagipun mereka kan tak nak berpisah

betul takkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk Laughing

sokong jawapan naja...
lol!
avatar
namet_aracib
Active Member
Active Member

Number of posts : 77
Location : level 29
Registration date : 2008-02-14

View user profile

Back to top Go down

hehehe

Post  mohd_hasbullah on Tue Mar 04, 2008 10:48 am

jawapan nye betolllll!!!!

153 markah untuk naja.....

huhuhu

ni lagi satu nih...

Selepas menunjukan kebangangan mereka, dengan menaiki 4 orang sekaligus dalam satu teksi, mereka terfikir juga akhirnya mengapa tiada orang yang menaiki teksi mereka.

Disebabkan itu, 4 sekawan tersebut mula serius dalam pemikiran mereka, setelah sedar kebodohan mereka, mereka mula naikhangin.. marah meletup dalam badan mereka, kebengangan mereka tidak dapat ditafsirkan lagi.

Lalu mereka nekad! Mereka akan campak kereta teksi mereka ke dalam gaung yang ada di Genting Highland.

Dengan perasaan yang membuak-buak kebengangan mereka(mereka yang sebenarnya tidak tahu kebangangan mereka itu yang menjadi kebengangan mereka), mereka dengan bersungguh-sungguh membawa teksi mereka di tepi gaung.

Sampai saja di puncak, mereka dengan sepenuh kekuatan menolak teksi tersebut.. Namun teksi tersebut masih tidak bergerak-gerak.... dengan kekuatan 4 orang lelaki dewasa yang hampir sama kekuatan fizikal dan mental (kecik je sebenarnya), mereka tidak dapat melaksanakan hasrat mereka untuk menolak kereta ke dalam gaung...

Mengapakah ini terjadi??

Jeng....jeng...jeng.... misteri nusantara betul...
avatar
mohd_hasbullah
Newbies
Newbies

Number of posts : 16
Registration date : 2008-03-03

View user profile

Back to top Go down

Re: Thread Teka - Teki (hehehehe)

Post  namet_aracib on Tue Mar 04, 2008 10:57 am

dorang tak lepas handbrake kot... Very Happy
avatar
namet_aracib
Active Member
Active Member

Number of posts : 77
Location : level 29
Registration date : 2008-02-14

View user profile

Back to top Go down

Re: Thread Teka - Teki (hehehehe)

Post  -----;<@ on Tue Mar 04, 2008 11:01 am

haa.......sbb empat2 org ada dlm kete.........so xde sape yg nk tolak keta tue......tul x?
avatar
-----;<@
Active Member
Active Member

Number of posts : 185
Location : New Village
Registration date : 2008-01-21

View user profile

Back to top Go down

hohohoho

Post  mr_roberto82 on Tue Mar 04, 2008 11:09 am

wuuu..setuju gak la jawapan sedari bedua di atas saya ni..hehehheeRolling Eyes
avatar
mr_roberto82
Newbies
Newbies

Number of posts : 9
Location : Honalulu
Registration date : 2008-02-14

View user profile

Back to top Go down

Re: Thread Teka - Teki (hehehehe)

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 6 of 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum